troche ogloszenia parafinalne

(feed him with my paraffin)

no wlasnie ojej, zdaje sie ze na moim blogu zaczely sie pojawiac komentarze, co  mnie cieszy i raduje oczywiscie, ale tak :
jeden niestety troche anonimowe , bo przepraszam rozumiem i dziekuje za wiare w moja domyslnosc, ale jednak zdarza mi sie znac kilka osob o imionach lub nickach zaczynajacych sie na litere "j" badz "m", dlatego , o ile to nie byl jednorazowy wybryk , prosze o podpisywanie sie pelne, bo dla mnie jedna literka to tak jak jej brak . hao ma? hao.  no i dwa, ze nawet napisalam ostatnio notke, ale przepadla, ale to w sumie niewazne, byla glownie o zwiazku z japonskim, ktory to zwiazek przezywal trudne chwile ale mysle juz ze bedzie lepiej.

faktycznie zrobilo sie budyniowo moze dlatego ze ja sie czuje troche budyniem ostatnio, budyniem ktory siedzi w wannie, a dzisiaj mialam ochote narysowac rybe w wannie, moze ja tu umieszcze tylko ze jak ostatnio probowalam umiescic obrazek po napisaniu notki to wlasnie ona przestala istniec

ehuej.

aha no i mysle teraz ze to fajne i mile miec jednolity kolor wlosow. szczegolnie taki lsniacy.
i tez fajnie sobie kupic herbate nativa bo od dawna chcialam ja kupic
i fajnie byc wyspiarzem tak mysle bo to znaczy ze gdzies niedaleko zawsze jest morze, a mieszkanei nad morzem to jakis niebianski przywilej jak dla mnie i w ogole jaki procent ludnosci dostepuje tego zaszczytu (i dlaczego to nie jestem ja?)


rzeczywistosc jest jakas abstrakcyjna niepamietam co mi sie sni.

Kommentarer
Postat av: porsz

jakiś procent ludności twierdzi, że ja mieszkam nad morzem, o ile pamiętam, ty też mnie o to pytałaś, no i niestety nie; dlatego właśnie muszę iść na studia, będę mieszkać na plaży.

2007-02-18 @ 13:55:16
Postat av: fnaa

tak, kiedys tez cie pytalam, czy mieszkasz w nowej hucie, bo zdawalo mi sie ze zlocieniec to dzielnica krakowa.


a jakie to studia sa na plazy? piaskologia?

2007-02-19 @ 03:07:43
Postat av: porsz

a to tego z huta nie pamietam, ale niezłe, niezłe.

studia na plazy = studia w gdansku, wiesz. z braku pieniadza bede musiala sobie wykopać dziurę w piasku, to bedzie moj nowy dom, zapraszam.

2007-02-19 @ 17:44:18
Postat av: fn

chetnie, morze anytime, zreszta mnie to chyba niedlugo ze studiow wyrzuca, a z huta dlatego ze jest osiedle zlocien i ono mi sie pomylilo ze zlociencem a bylam kiedys przekonana ze mieszkasz w krakowie dlatego ze bylas na ferie u kogostam (diz?murki?)
khyh.

2007-02-19 @ 18:42:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback